Translate

dissabte, 9 de juny del 2012

Coneguem més a .....

Avui coneixerem una mica més a Diego Roldan.Moltes gràcies Diego per compartir-ho amb nosaltres.





Perquè correr?
Una vegada retirat del bàsquet he trobat al córrer l´activitat perfecta, sense horaris, tú mateix et marques l´exigència, surts amb companys, i complementant-la amb les sortides per la montanya es disfruta molt.

Des de quan?
Relativament poc, com he comentat abans des de que vaig plegar del bàsquet, fa vora 1 any i mig, la culpa és del Xolilllo, que surts a caminar amb ell i acabes corrent.

Primera cursa?
Pujada a la Seu Vella a Lleida, de 10 km, el poder córrer envoltat de gent és una experiencia molt gratificant, encara recordó el carrer Cavallers ple de gent animant.

Quantes n´has fet?
2 carenes, marxa dels castells, pujada a la Seu Vella, Espardenyada, Popular Matxicots, cuca de llum,  trail de mont-roig,aquest finde la marxa valls d´àneu. Em sembla que no em deixo cap.

Quina t´agradaria fer que no hagis fet?
Alguna per Barcelona tipo la del Corte Ingles, córrer amb tant ambient té que ser molt xulo.

T´agrada planificar o entrenes al teu aire?
Per les circumstàncies familiars, entreno quan puc, però com per mi és una activitat per desconectar ja m´està bé, sobretot els caps de semana.

Alguna anécdota a les curses?
La primera vegada que vaig córrer per montanya, a les carenes, vaig estar 3 dies que no podía doblegar les cames per les agulletes als quadriceps.

Córrer amb música o sense?
Si vaig sol amb música, sempre amb el heavy dels anys 80 i 90 com els AC/DC, Metallica, offspring…

Muntanya o asfalt?
Muntanya sense dubte, quan toco l´asfalt se´m resenteixen les cames.

Fred o calor?
Una cosa intermitja, però el fred pels pingüins.

Tipus de keds?
Asics Trabuco Gel 14, molt bones.

Algun idol de l´atletisme o l´esport?
Michael Jordan sens dubte, esperit guanyador 100% i al Kilian Jornet .

Les meves marques són?
 7 hores 30 a la marxa dels castells, 4 .48 a les carenes, 4.20 trail mont-roig.... A poc a poc anem millorant jeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada