Translate

dissabte, 2 de juny del 2012

Coneguem més a ......

Avui coneixerem una mica més a la Raquel Colom.Gràcies Raquel per compartir-ho amb nosaltres!!












- PER QUÈ CÓRRER?
Vaig tornar a córrer, per superar la mort dels meus pares.

- DES DE QUAN?
El dia 31 de desembre de 2011, era l'últim cartutxo que em quedava per sortir d'aquell túnel fosc i llarg. Aquell 31 de desembre, vaig sortir a primera hora del matí i des d'aquell dia que cada dia faig una cosa o altra, sigui poc o sigui més.

- PRIMERA CURSA?
Carenes... mai l'oblidaré!

- QUANTES N'HAS FET?
Sis, i diumenge cap a la setena. 
Bé, quan érem xics amb ma germà anàvem a tots els crossos i olímpiades, els coloms... arrassàvem! ja ja ja

- QUINA T'AGRADARIA FER?
Kilian m'ha proposat fer equip pel seu nou repte, però li he dit que encara em faltava una mica de preparació, jejejej... fora bromes. 
Per a mi totes són especials i úniques, em limito a disfrutar-les quan passen.

- T'AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE?
Planificar? Nooo!!
Jo no li'n diria entrenament al que faig jo, un dia surto a caminar per la muntanya, l'altre corro, l'altre a passejar...en cap moment m'he plantejat fer un entrenament específic, almenys ara per ara. El meu objectiu, només és un: DISFRUTAR del que faig.
Em sembla que si em comencés a imposar entrenaments, aviat ho engegaria tot a 'córrer'.

- ALGUNA ANÈCDOTA?
Que sempre em perdo, ja ja ja... tinc el sentit de la orientació desconnectat!

- ZONA ENTRENAMENT I DIES QUE SURTS?
La paraula entrenament no està en el meu 'diccionari' ara per ara, però surto per on puc, pels voltants de Tremp, St. Corneli, St. del Bosc, camí de Palau, enllaçant camí dels cavalls... i quan ens ho podem combinar, sortim amb tiet a caminar.

- MÚSICA O SENSE?
Amb música

- SOLA O ACOMPANYADA?
Generalment vaig sola, pels meus horaris, per això agraeixo més, els dies que surto acompanyada.

- MUNTANYA O ASFALT?
MUNTANYA, tot i que faré els Templers, perquè el Sergi em va dir que era xula.
-FRED O CALOR?
 Les dues tenen el seu encant. 
Tot i que després de passar l'hivern, ara ja tenia ganes de solet!
- TIPUS DE VAMBES?
Tinc unes Asics Trabuco i unes Sportiva. Jo no hi entenc massa, però em trobo més a gust amb les Trabuco, les segones, tot i portar mig número més, em molesten als dits.

- ALGUNA MANIA? 
No.

- Algun ídol de l'atletisme o de l'esport?
Està clar que de Kilian només n'hi ha un.

Però els meus ídols reals, sou vosaltres, Sergi, David, Marco, Canals, Fontelles, Terrissé, Anna, Luz, Felip, Txema, el meu tiet... ( i molts que em deixo, perquè ara no em venen al cap, però que també ho sou), els que us veig cada dia fent coses, amb ganes, per aquí al país i que de cadascú n'he agafa't alguna coseta que m'aplico a la meva persona.

Només em queda donar-vos les gràcies per voler compartir amb la resta dels Tremp runners, una part de la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada