Translate

dijous, 30 de gener del 2014

QUI ES QUI? L'ENTREVISTA A...




QUI ÉS QUI? Avui una altra de les nostres femines. La Yennis Estevez, una tot terreny, posa-li muntanya, que la puja i la baixa amb excel.lents resultats, posa-li asfalt, que el crema. Una altra TOP, que demostra cursa darrera cursa i entrenament darrera entrenament la seva valia per aquest esport i el seu esforç amb bons resultats. En breu s'estrena als 21 d'asfalt, segur que se'n parlarà. Gràcies Yennis per compartir-ho amb nosaltres.

PER QUE CÓRRER?
Porque me gusta. 

DESDE QUAN?
Desde hace año y medio mas o menos,alguien me propuso ir a una cursa.Me dije porque no!!! Y una lleva a la otra y aqui estoy como una pequeña runner mas.

PRIMERA CURSA?
Sant Crist Balaguer...Dorsal 383

QUANTES N'HAS FET?
Unas cuantas.Asfalto-Montaña y muy lindos recuerdos de todas.De momento me quedo con la cursa de alta montaña "LA RIBALERA".Me enamore de esos paisajes.

MARQUES?
:)) Eso es para profesionales.Mi objetivo es hacerla,disfrutarla y terminarla,el tiempo es un complemento mas como el numero del dorsal.

QUINA CURSA T'AGRADARIA FER O SOMNI COM A CORREDOR?
Me gustaria hacer las que me propongo sea cual sea.No sueño con correr ninguna; mis sueños vienen despues de correrlas.

ALGUNA MANIA O SUPERSTICIÓ?
Ninguna supersticion de lo otro mejor ni hablar.

PLANIFIQUES L'ENTRENAMENT O AL TEU AIRE?
A mi aire.Trato de correr siempre que tengo tiempo libre,unos dias mas otros menos.

ZONES D'ENTRENAMENT I DIES PER SETMANA?
Alrededores de Tremp y con los compis donde digan ellos...Me adapto.

MÚSICA PER CORRER O NO?
No...La musica corriendo me molesta pero al llegar a casa es lo primero que pongo.

SOL O ACOMPANYAT?
Corro sola y acompañada;partiendo de que siempre he practicado deporte en equipo prefiero ir acompañada,de esa manera puedo HABLAR....HABLAR....HABLAR.

FRED O CALOR?
Prefiero la calor.

MUNTANYA O ASFALT?
Me gustan las dos y he corrido mas en asfalto,pero prefiero la montaña,es otro mundo.

TIPO DE KETS?
No es que tenga preferencias,los que utilizo simplemente me van bien.
Asfalto---Asics.
Montaña---Brooks

ALGUN IDOL EN L'ESPORT?
Mis idolos son todas las personas que disfrutan sanamente de cualquier tipo de deporte.

QUE SENTS EN UNA CURSA I SENTS ALLO DE VISCA TREMP O VISCA EL PALLARS?
Me gusta eso de que personas anonimas como yo te dediquen unas palabras de animo y si es un "VISCA TREMP" o "VISCA EL PALLARS" pues es como dicen aqui...LA OSTIA.

No sóc gaire d'expresar-me en català, però ho intentaré. Agraïr-vos el fet de poder donar-me a conéixer una mica més, i a engrescar-vos a continuar fent aquesta feina, i animar a la resta a contribuir a les entrevistes i a altres iniciatives de la nostra gran familia de Tremp Runners. Una abraçada a tothom.

De res Yennis, gràcies a tu, a entrenanr de valent. Enhorabona i continua somiant.

1 comentari:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.

    ResponElimina