Translate

dimecres, 22 de gener del 2014

QUI ES QUI? L'ENTREVISTA A...

L'entrevistada d'avui la coneixeu tothom, sempre amb una rialla i una càmera de fotografiar on gairebé tots sortim retratats, cursa que vas pel Pallars, o en algun altre lloc, cursa que te la trobes. La nostra fotografa oficial, una lluitadora, una noia plena de reptes i d'il.lusions.


QUI ÉS QUI? Avui coneixerem una mica més a l'Olga Bergua, Gràcies Olgui, per compartirAbans de tot agraïr-vos, haver pensat en mi és algo que m'ha fet moltissima il·lusió ;)

PER QUÈ CORRER?
 Més aviat li'n diria caminar, com tots sabeu m'encanta fer curses i fer muntanya amunt però caminant! Tinc unes limitacions, tot hi que vaig probar-ho no em va acabar d'agradar així és que vaig optar per continuar anant xino xano i endavant.

DES DE QUAN?
 Ara al mes de Juliol en farà dos anys, Sempre m'ha agradat voltar muntanya però el 10.07.12 sempre marcarà història començant el correpallars.

PRIMERA CURSA?
L'espardenyada 2o12. Per a mi era molt important, anava acompanyada de dos persones especials, la Laia Pociello (la Tata) i la Itziar la meva filla. La veritat és que va ser tot un repte fer els 17km amb la xica però ens en vam sortir! Primer li deia a la Laia que no sabia on m'havia posat però després ningú ens va parar i vam fer tota la lliga

QUANTES N'HAS FET?
 La veritat és que en porto un bon sac, no les tinc pas contades però unes 20-25 n'estic segura que n'han caigut, tot i que en falta moltes més per omplir el sac!

QUINA CURSA ESPECIAL T'AGRADARIA FER I PER QUIN MOTIU?
D'especials per a mi ho són totes, acabar-les és un gran repte. però potser les que visc més són les que realment disfruto les dos coses que més m'agraden: la muntanya i la fotografia. El meu gran repte que veia com inaccessible era coronar la Pica d'Estats i aquest estiu vaig aconseguir-ho, així és que crec que la superació ja l'he aconseguit! tot i que en especial tinc molt bon record de la 4rocs, era la primera cursa que feia de reportera oficial i la veritat és que ho vaig disfrutar tant o més que el primer que va pujar a podi!

MARQUES?
Això no sé que vol dir, per a mi lo important és poder arribar a meta, poder completar el circuit marcat. Allò dels temps a mi em va gran tot i que si que em fa gràcia comparar d'un any amb un altre si repeteixo cursa per veure si he millorat o no :p

ALGUNA MANIA O SUPERSTICIÓ?
Superstició cap, mania.... tots la coneixeu, la càmera enganxada al cul!!! Tots els que em coneixeu sabeu que sense fotos no faig sortida, sigui amb reflex o sigui amb movil però si no res és el mateix

PLANIFIQUES L'ENTRENAMENT O AL TEU AIRE?
No me le sabut planificar mai, a part de que no m'agrada gens! Prefereixo anar al meu aire i sobre la marxa, fent-ho d'aquesta manera a vegades m'han sortit rutes xules, fins hi tot llocs amagats que desconeixia!

ZONES D'ENTRENAMENT I DIES PER SETMANA?
La meva zona és Tremp i els voltants, a més no poder camins i corriols, no m'agrada gens l'asfalt! Intento fer la zona de Ruicós, depuradora, pla de palau, camí vell de Tendrui .... Allí on sigui més enfangat trobarreu a la Olga! Ara al estar de vacances surtor una estona cada dia i el cap de setmana fem la gran tirada, però quan torno a la rutina intento almenys 2 cops entre setmana i el finde la sortida

MÚSICA PER CORRER O NO?
La veritat és que ho he probat algun cop però allò de dur algo a l'orella no és lo meu.

SOLA O ACOMPANYADA?
Per tema de dies festius i disponibilitat molts cops acostumava a anar-hi sola, últimament vaig amb la llebre del Miquel que tant li fa anar-hi als 6 del matí com a les 9 de la nit, i la veritat és que s'agraeix anar amb algú, sol és massa monòton.

FRED O CALOR?
Ni fred ni calor, diria que més aviat primavera i tardor. Per a mi són les èpoques ideals. Ni passes aquell fred gebrantador ni aquella calor xafugosa

TIPO DE KETS?
Des de que vaig començar sempre he anat amb asics pel tema d'amortiguació al taló. No en tinc cap queixa però aviat probaré les adidas Riot, me n'han parlat molt bé i mai està de més probar!

ALGUN IDOL EN L'ESPORT?
Realment idol no en tinc cap, per a mi són exemple de superació tots aquells que tinc al voltant que de mica en mica s'intenten superar. Tinc molt a dalt al Carlitos (Carlos Senyé), per a mi i la Silvia ha sigut un gran referent, És el que ens fa tirar a cada una de les curses que hem fet. Si no hi ha pogut ser ha fet lo possible perquè tinguessim la seva presència. Les seves frases com: Venga va gorda que et pesa el cul! o Ja pots arribar a dalt abans que jo!!!  ... són les que més ens han fet tirar i ens han fet superar!

QUE SENTS EN UNA CURSA QUAN ESCOLTES ALLÒ DE VISCA TREMP O VISCA EL PALLARS?
Crec que com a tots se'ns posa la pell de gallina. El fet de que la gent es fixi i valori que vens de Tremp és un gran què. Crec que quan algú es posa a cridar mira de Tremp, o venga Tremp és una pujada d'adrenalina que et treu les forces d'on no les tens. La veritat tot un plaer poder formar part d'aquesta gran família!-ho amb nosaltres.

Gràcies a tu Olga, per guardar-no moments únics en les curses i per tenir sempre aquesta rialla per a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada