Translate

divendres, 17 de gener del 2014

QUI ÉS QUI...? L'ENTREVISTA A...


Si pugués fer una valoració de l'entrevistat d'avui, no el valoraria per la seva afició a l'esport i als seus, simplement el valoraria pel seu compromís amb els demés i per la seva qualitat humana, amb això ja us podeu fer una idea de qui és...

QUI ÉS QUI? Avui en Mingo Sancho! Gràcies Mingo per compartir-ho amb nosaltres.

PER QUÈ CORRER?
Per mí es molt simple, si pots, per qué no?

DESDE QUAN?
Ara deu fer uns dos anys que corro avitualment, moltes vegades havia començat pero no tenia continuitat, fen bici ja tenia prou.  Però gracies al Josep Admella que en va enrredar per fer les Carenes 2012 Pont de Suert-Tremp i l'afició que ha tingut aquest esport darrerament han fet que no pares, amb el Admella que es un dels que va començar a corre per aquestes contrades l'afició per correr et cala.

PRIMERA CURSA?
La meva primera cursa va ser la mitja de Balaguer 2012 amb un temps de 1:45 i unes ampolles considerables als peus, la vaig corre amb unes asics trabuco, si serveixen per  corre per la montanya, també per asfalt i portava dos mesos corrent.

QUANTES N'HAS FET?
No tinc idea, no son moltes, no m'agrada agafar el cotxe i fer kilometres per fer curses. Intento fer les que fan aprop de casa : les carenes, mitja Balaguer, Espardenyada,  cuca de llum, quatre rocs, les del poble etc .
La que tinc un record especial es la marató de Barcelona 2013 es la única que he fet suposo que la companyia del meu germa i del meu cosi la van fer mes especial si cal, la vaig acabar amb 3:40 i bones sensacions.

MARQUES?
La vida et fica marques les curses no.
QUINA CURSA T'AGRADARIA FER O SOMNI COM A CORREDOR?
No tinc cap preferencia, m'agradaria tornar a correr la marató de Barcelona i amb la mateixa companyia afegint al Josep Admella

ALGUNA MANIA O SUPERSTICIÓ?
Cap res de res igual blanc que negre.

PLANIFIQUES L'ENTRENAMENT O AL TEU AIRE?
No planifico res de res, si tinc alguna cursa en ment intento sortir 3 ó 4 dies a la setmana sinó sobre la marxa si tinc ganes surto i punt.

ZONES D'ENTRENAMENT I DIES PER SETMANA?
Durant l'hivern faig un circuit per Tremp i amb el bon temps vario pels voltans de Tremp els companys d' entreno manen i jo a creure jejeje.

MÚSICA PER CORRER O NO?
No porto mai musica

SOL O ACOMPANYAT?
Sempre que puc acompanyat , pero no en fa res anar sol

FRED O CALOR?
Sóc mes de calor, per mi la primavera i la tardor son ideals per correr.

MUNTANYA O ASFALT?
M'agrada mes la montanya pero el asfalt te el seu encanc suposo que igual que amb la bici

TIPO DE KETS?
Ufff he tingut de tot new balance, adidas asics brooks no tinc manies

ALGUN IDOL EN L'ESPORT?
Sense cap dubte els meus idols els tinc molt aprop Albert Felip, David Riba, Xavi Lloan, Josep Admella, Sergi Noguero, Xavi Torrecillas, Vikingo etc etc

QUE SENTS EN UNA CURSA, ESCOLTES ALLO DE VISCA TREMP O VISCA EL PALLARS?
Ohhhh com diu el Carlos Senye la pell de gallina i un xutaso d'adrenalina
Un xutaso d'adrenalina ha estat llegir la teva entrevista, idols, marques... Gràcies noi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada