Translate

dissabte, 19 de maig del 2012

Coneguem més a ....







Avui coneixerem una mica més al Victor Bernadó.Gràcies Victor per compartir-ho amb nosaltres.




Ante tot, aplaudir i encoratjar l'empenta per a formar un grup de gent afí a un esport com és el còrrer a Tremp, una mancança que fins fa poc teníem. I animar-vos als que esteu al davant a continuar així i no perdre les forces, perquè de segur ús faran falta.

Perquè córrer?
Pues no sé, m'agrada, disfruto, m'ho passo bé i gaudeixo de la natura. M'agrada molt suar i cansar-me, i el còrrer és un dels esports més complerts que he trobat.

Des de quan?
Bé, pues jo diria que el començament rau a l'estiu que vaig fer els 16 anys (ara en tinc 24 camí els 25) ens vam apuntar amb les amigues al gimnàs, i vaig ser l'únic que hi va aguantar. Llavors combinava gimnàs i bàsquet. Poc a poc em vaig anar obsessionant amb el gimnàs, i vaig passar a anar-hi cada dia un parell d'hores. Primer corria i després peses. Al principi corria a la cinta, i després ja em vaig anar passant a còrrer per fora. Típicament feia els cavalls, anar fins a Talarn i baixar per la carretera.

Jo diria que aquest va ser el començament.

Primera cursa?
Curses curses... no em sona que n'hagi fet cap. Això de competir, i fer el circuit que et diuen el dia que et diuen i quan t'ho diuen no m'agrada. M'agrada anar per lliure.
Ostia si! La Mireia em recorda que vaig fa dos anys vaig fer la Cuita del Sol! pues així és aquesta jejejej

Quantes n'has fet?
Mmm... no ara que ho penso n'hi ha hagut alguna altra: 2 Antoni Camarasa, 2 Carenes i ara em sembla que si que  no me'n deixo cap

Quina t'agradaria fer que no hagis fet?
Pujar a l'Everst jejeje és el meu objectiu

T'agrada planificar o entrenes al teu aire?
No planifico res. Segons sensacions, ganes i disponibilitat. M'agrada molt la varietat d'esports i no dedicar-me exclusivament a un, per això faig tennis, esquí, snow, ara m'he posat en escalada, bici, ballar... i els vaig combinant. Per exemple, divendres passat tenia tota la tarda lliure i molt mono d'esport (entre setmana no foto brot ara) i vaig fer bici + còrrer + fer volar la cometa + escalada (fàcil eeh que no en sé gens)

Alguna anècdota a les curses?
Tinc problemes als turmells, i després de molt temps de peu se m'inflen. Total, que després de les primeres Carenes que hi vam estar 12 hores vaig estar 5 dies sense poder posar els peus a terra, i el primer dia que vaig caminar va ser perquè era Sant Jordi i vam anar a passejar per les rambles de Barcelona

Zona d'entrenament? Quants dies?
Zona d'entrenament? pues en general el Pallars, se'm pot trobar per tot arreu. Dies? cada dia (bé, de tant en quant hi ha algun dia que em fa mandra i no faig res) Ara de fet només m'entreno els caps de setmana que surto a pedalar amb la Unió

Córrer amb música o sense?
Sense, em sembla que mai n'he portat. M'agrada disfrutar de la natura i estar atent a tot el que passa al voltant.

Sol o acompanyat?
Casi mai vaig sol. La meva gosseta sempre m'acompanya, tot i que aquest any ja no s'aguanta els pets (té 12 anys) així que aquest any no em podré entrenar gaire. 
En ocasions també he anat acompanyat de persones: Minguillo, Torrecillas, Castells... però costa de quedar per això que improvitzo molt.

Muntanya o asfalt?
Muntanya, muntanya. Asfalt 0

Fred o calor?
M'agrada tot, tot té lo seu. Lo bo del fred és que t'abrigues i listo, a més que corrent aviat tens calor. I la calor m'agrada perquè t'exigeix més.

Tipus de keds?
Ara uns Kalengi blaus de 40€, els anteriors eren uns Kalengi de 20

Alguna mania?
Casi sempre vaig de negre i amb camises d'aquestes negres arrapades que foten una calor que maten.

Algun idol de l'atletisme o esport? 
Kilian òbviament. 
Les meves marques són? 
Kalengi, Domyos i Quechua (sóc estudiant i no tinc peles per a més)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada