Translate

diumenge, 6 de maig del 2012

Coneguem més a .......






Avui coneixerem una mica més a la Montse Berga.Gràcies Montse per compartir-ho amb nosaltres!

Hola a tots!!!
Sóc la Montse. Vaig néixer a Barna però visc al Pallars des de fa 12 anys. Tinc arrels de "la Feixa" (el meu pare és d´Alzina) i des de sempre vaig tenir molt clar que no volia viure a Barcelona. Vaig conéixer al meu home, l´Oriol, i vam dir: anem cap al Pallars que allà viurem molt millor!!!!

PER QUÈ CORRER?
Doncs per què em permet sentir-me lliure, desconnectar i sobretot alliberar-me, durant una estoneta, de les meves responsabilitats familiars com a mare.

DES DE QUAN?
Vaig descobrir la meva passió per l´esport quan vaig deixar de fumar fa 8 o 9 anys (no m´enrecordo, això vol dir que ja ho tinc superat!!!). Canalitzava l´ansietat fent esport.
Tot va començar quan a viviem a Pobla, amb la colla, vam decidir fer la Pica, i el meu home va riure dient: tu no pujes ni de conya!!!
Em vaig picar tant que vaig començar per la Pica, seguit del Peguera, Pala-Pedregosa, Mainera, Subenuix, Montsent de Pallars, Montorroio, etc...
Però realment vaig començar a córrer després del meu primer embaràs, fa quatre anys.

PRIMERA CURSA:
Rupit-Taradell: 44 km

QUANTES N´HAS FET?
La veritat és que no les he contat mai...

QUINA T´AGRADARIA?
La Carros, claríssim...
De fet, aquest estiu tenim previst de fer-la amb l´Oriol, en tres dies, és clar, però m´agradaria tant ser una Sky Runner...

T´AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE
Evidentment, amb la situació familiar que tinc, és impossible planificar...

ANÈCDOTA A LES CURSES:
Vaig fer la meva primera cursa sense saber que anava a una cursa, M´explico:
Fa 15 anys, quan vaig conéixer l´Oriol, em va voler presentar la seva germana gran i em va dir: em quedat amb la meva germana i el seu novio per fer una excursió i així ens coneixem.
En resum: l´excursió era la marxa Rupit-Taradell (44 km), amb unes Kelme de color blanc...
Ja em va extranyar que ens llevéssim a les 5:30h del matí per fer una excursió, però vés.. hi ha gent per tot...

ZONA D´ENTRENAMENT I QUANTS DIES
Durant la setmana no disposo de gaire temps amb els pekes. Surto, segur, tres dies: volta de cavalls, camí de Palau, antenes, etc...
Els caps de setmana disposo de més temps: Sant Corneli, Santa Engràcia...

CÓRRER AMB MÚSICA O SENSE
Si corro per asfalt, amb música i si corro per muntanya, sense.

SOL O ACOMPANYAT
Sol. Però si algun dia voleu quedar, encantada...

MUNTANYA O ASFALT?
Muntanya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FRED O CALOR?
No m´agraden els extrems.
L´ideal seria el solet que no escalfa.Però si haig de triar, FRED.

TIPUS DE KEDS:
Salomon XR CROSMAX NEUTRAL (pel fet que porto una plantilla correctora de pronació).

ALGUNA MANIA:
Més que una mania, és un costum.
Abans de cada cursa o qualsevol entrenament llarg, acostumo a preguntar a l´Oriol, el meu home, quin tipus de dieta haig de seguir durant la setmana anterior. Ell ha llegit molt sobre el tema i n´entén bastant. És com el meu "personal trainer".

ALGUN IDOL DE L´ESPORT?
Sense cap dubte. En Kilian Jornet.
La familia Jornet sempre estarà present en les nostres vides. Quan vam conéxer la Naila, la seva germana, vam decidir que si algun dia teniem una filla es diria Naila.
I així va ser, esperem que sigui una campiona, sobretot com a persona...

PETONETS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada