Translate

dissabte, 25 de febrer del 2012

Coneguem més a ......



Avui coneixerem una mica més a l'Alvaro Daza.Gràcies Alvaro per compartir-ho amb nosaltres!


Bon dia a tots TREMP RUNNERS
Sóc l’Alvaro Daza de Granada, encara que fa molts anys que visc a Catalunya (3 anys a Tremp) amb la meva dona i la meva filla. M’agrada formar part d’aquest grup, ja que d’aquesta manera comparteixo afició amb bons amics. És una motivació més per anar a les curses i ser un representant de Tremp i els seus runners.
PER QUE CORRER?
Perquè és bo per a la salut i fa que et sentis , mantinguis els nivells de greix, colesterol, sucre, pes i diverses malalties a ratlla. També per la gran satisfacció i benestar que et reporten acabar de córrer.
Pels paisatges i vistes tan boniques que hi ha per aqui.
Per les vivències amb la gent.

DESDE QUAN?
Des de fa 2 anys.
PRIMERA CURSA?
Sant Silvestre de Cunit (Tarragona) 5kms. 31 desembre 2010.
QUANTES HAS FET?
Fins avui 10.
QUINA T’AGRADARIA FER QUE NO HAGIS FET I UN SOMNI COM A CORREDOR?
La marató de Barcelona (inscrit)
Coll de Nargó (ultra trail)
Carros de foc
UTMB
T’AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE?
Planifico només el nombre de quilòmetres que vull fer a la setmana, depenent de la meteorologia i els horaris familiars i laborals.
ALGUNA ANÉCDOTA A LES CURSES?
Cursa popular de Solsona (10 km.) Per zona rural. Jo anava darrera del Marc Bernadó a un ritmillo bastant dinàmic, quan em vaig trobar un petit aturada de diversos corredors per saltar un bassal, llavors, sense pensar-s'ho dues vegades salti a sac pel mig, ficant les sabatilles i gairebé la meva pròpia ànima dins, així guanyi 4 o 5 posicions però no em van durar ni un minut jeje. Aquesta cursa va ser força especial, perquè anava amb dècimes de febre i bastant fotut, el Marc pendent dels bessons però amb bones sensacions i algun oalguna que altra pegant algun que altre bany revolcon a les basses més grans i brutes quehavia per allà, jajaja.
Una altra que em va fer bastanta gràcia va ser la pujada del Mario per Mont-roig el moviment lent de les seves cames en pujar tal brutal escarpada jajaja, o arribant gairebé a dalt de tot en l'avituallament, la cara fatigada de un amic de Tremp com dient “jo que cony faig aquí, em fa mal la cama”
, omplint seves ampolles de líquid màgic isotònic jajajajaja. Quina cursa.
M'agradaria fer una petita menció a la fugida cap a enlloc que vaig fer acabant la cuca de llum (cursa nocturna de muntanya 20 kms.) Perquè anava sol en aquell moment i em vaig perdre, vaja tela! afegint més cansament i desorientació al recorregut.
ZONA ENTRENAMENT? QUANTS DIES?
Els bells paratges del Pallars, en concret, zona de Tendrui-St Adrià, cavalls i voltants, Palau i la zona del Neret, Suterranya, Fontsagrada i Gavet (Que em sol ensenyar el Marc, quan anem junts). Algunes vegades vaig per la zona de Talarn i de tant en tant per la Pobla (Pessonada-Aramunt-St. Corneli). Al principi tocava molt la zona de la depuradora de Tremp, per fer una volta de 3 kms. Clásica per mí.
Intento sortir 4 cops a la setmana que normalment amb si.
CORRER AMB MUSICA O SENSE?
Sense.
SOL O ACOMPANYAT?
Sol però moltes vegades vaig acompanyat de aquesta forma.
HABITUALMENT: Marc Bernadó i Mario Molas
A VEGADES: Alfonso (no es TR) amb el que vaig a comenzar en aquest mundillo.
DE TANT EN TANT: Xavi Torrecillas, L’Isma (compi curro).
ALGUN COP O ESPORÀDICAMENT: Sergi Farré, Albert Felip, J.Badia, X.Llohan, A.Sanchez, J.Luz.
MUNTANYA O ASFALT?
Muntanya, encara que l'asfalt no em desagrada gaire.
FRED O CALOR?
Fred.
TIPUS DE KEDS?
ASFALT: Mizuno wave inspire i Saucony Hurricane 12.
MUNTANYA: Salomon S-Lab 3 i Asics Trabuco 14.
PER CAMINS: Salomon XA Pro 3D ultra.

ALGUNA MANIA?
No.
ALGUN IDOL DEL ATLETISME O ESPORT?
El Kilian.
LES MEVES MARQUES SON?
mitja marato 1h 41’11 MMP
la cuca 2 h22’
Mont-roig 2 h57’
La resta no me'n recordó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada