Translate

dimarts, 10 de gener del 2012

Coneguem més a .......

MIREIA CALVET

Avui respon a les preguntes la Mireia Calvet.Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres Mireia!!


-Per que correr? perque m'agrada fer esport, i correr es un dels que invertint poc temps et sents de conya un cop has acabat, perque com deia algun altre Tremp runner, m'ho pregunto sovint quan estic corrent, tambe corro per tenir un moment per mi, sense nens ni ningu que m'estresi. Es el meu moment.

-Des de quan? Fa bastants anys, ja de petita feia atletisme amb el Camarasa, quan tocaven els crossos m'apuntava als crossos, quan tocava olimpiades, olimpiades i sino, entrenar... m'ho passava genial i hi erem un grupet molt "majo" (les Morenos, l'Ester Seminago, la Rosa Corts etc etc)a mes a mes crec que com que entrenavem per la nit, quan ell acabava de teballar ens feia encara mes gracia... durant l'adolescencia vaig deixar de correr, i mes endavant despres de casar- me, crec que al cap d'un anyet vam comencar a sortir a correr amb el Nacho. Pero he anat parant pel tema dels embarassos, i tampoc hi dedico tan temps com el que sento per aqui, tot i que sincerament, ja m'agradaria! i tot arribara!

-1a cursa? ufff! ni idea! recordo varies de petita, del tipo el cross de Pobla, el de Tremp alguna vegada vam anar una mica mes lluny, crec que era a Poblet o tambe a Arbeca... alla on hi hagues una cursa alla que m'apuntava tot i que en epoques de cross feia un fred de por... fins i tot s'ens congelava el cabell, encara recordo com anava vestida a moltes vegades 0 graus, pantalonets curs, maniga llarga i per sobre curta, guants i kets de claus, ben lligats perque segons on, es colaven al fang i els perdies! I despres recordo tambe molt la 1ª cursa despres de neixer el Marc i abans de quedar-me embarassada del Gerard, era a un poblet al sud de Madrid, era mig asfalt mig camins, hi havia poquissimes noies i la gent ens animava moltissim. Vaig quedar cuarta o quinta no ho recordo, pero lo millor de tot, va ser que despres de la cursa hi havia una carpa enorme on feien la Fira del Marisc, i ens vam posar les botes...

-Quantes curses has fet i marques? La veritat, tampoc ho se... i les marques que faig, comparat amb vosaltres son molt "cutres" en curses de 10km acostumo a fer entre 52 i 53 minuts, segons la cursa, lo preparada que hi vagi, i el temps invertit i si vaig sola o acompanyada, en 21 km he fet sempre 2 h menys algun minutet i en les que mes m'he exprimit han sigut les de 5 o 6km que he fet amb el Nacho i m'ha portat amb la llengua fora, en una d'elles vaig fer la meva millor marca 27min en 6km pero no se si ho tornare a repetir! La veritat que corro per passar-m'ho bé, no per arribar feta pols...

-Quina t'agradaria fer que no haguis fet , o quin somni tens com a corredora? La Marato de Nova York. Vam anar-hi i justament coincidia que feien la marato, quan vaig veure el desplegament vaig flipar... es al·lucinant, crec que algun dia la fare. Tambe m'agradaria quan tingui mes temps, ara es imposible, fer montanya... M'agradaria mes endavant dedicar-hi mes temps, pero ara crec que ja faig prou!

-Alguna anecdota? Sobretot recordo les curses de petita, quan sortiem enfangades, gelades etc... i tambe totes les curses que he entrat amb els nens... ara tinc ganes d'entrar-ne una amb la petita de casa, la Laia que te 8 mesos, als nens ja els hi comenca a fer vergonya...

-Zona d'entrenament? Pel barri, ja que no hi passen casi cotxes i aixi no he d'anar mes lluny.

-Quants dies setmana? 2 o 3 quan puc i em deixen... per tema feina i vida familiar nomes puc sortir a les 21h i/o els caps de setmana, amb lo cual os podeu imaginar que despres de treballar fins ales 17h anar a buscar els nens i correr tota la tarde radera d'ells hi ha molts dies que quan arriba l'hora de baixar em fa un pal vestir-me per anar a correr mes d'un dia em posaria al llit amb els nens... i aquest any es la primera vegada que he sortit varies vegades en dissabte o diumenge, pero ho de fer, despres de fer-ho em trobo molt bé...

-T'agrada planificar els entrenos i curses etc o al teu aire? Corro al meu aire, tot i que el Nacho de vegades m'intenta donar "ordres"

-correr amb musica o sense? Sense musica si vaig sola, i sense callar quan vaig amb alguna amiga, i si alguna vegada he sortit amb els nois, llavors nomes escolto, no puc parlar!

-sola o acompanyada? Hi ha moments de tot... hi ha vegades que necessites anar sola, per trobar-te amb tu mateixa i per potser apretar una mica mes i veure fins on pots arribar, pero moltes altres vegades casi sempre prefereixo acompanyada mes que res per tenir l'obligacio de no deixar a ningu "tirat"i aixi poder acabar les converses que la canalla no ens ha deixat durant la tarde.

-muntanya o asfalt? Si estes mes be fisicament, montanya sense dubtar-ho... pero ara mateix poc a poc i bona feina...

-fred o calor? Fred, pero tampoc els sota zero que fa a Madrid a les 21h. Aques any no en fa tant.

-tipus de kets que utilitzes? Les ultimes son les Asics gel kayano

-Alguna mania o superstició? Ninguna

-Algun idol d'atletisme o esport? Tota la gent que surt a correr i compagina l'esport amb la vida familiar ho son.

1 comentari:

  1. Hola superwoman!! Veig que ja tornes a córrer!! Molt bé no?? A veure quan compartim una sortideta i potser algun dia fer la marató de NY!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina