Translate

dilluns, 12 de setembre del 2011

CURSES CAP DE SETMANA

CURSA DE LA DIADA DE TERMENS











El nostre company , el Manel Sancho , va participar ahir a la tradicional cursa de 10 kms de la diada de Termens.Una de les curses amb més historia dins de la provincia , que ahir cumplia la seva 25a edició.
El Manel , va ser capaç de correr els 10 kms (son trencacames i la majoria per camí) en un temps de 49'37" , entrant en la posició 234 de 466 arribats.podeu veure les classificacions en el seguent enllaç:
http://www.iter5.cat/wp-content/uploads/2011/09/Termens10000m.html
També ens ha fet arribar una crònica de com l'hi va anar.Moltes gràcies Manel!!

"Diada Nacional de Catalunya, dia molt especial per a tots els catalans i catalanes, i que millor que celebrar-ho corrent en la Cursa de la Diada de Térmens.

Arribo a la vila de Térmens sobre les 9 hores, amb temps suficient per a recollir pitrall, fer un cafè i escalfar una estoneta abans de l’inici amb l’amic Jesús, company de feina i d’entrenament.

A la plaça del poble un ambient espectacular, uns 500 corredors amb famílies i amics, tots agermanats per a gaudir d’un dia d’esport ple de catalanitat. Com a música de fons rock català, Sopa de Cabra, Sau, Pets i d’altres, la qual cosa m’emociona encara més tenint en compte que vaig tenir la sort d’assistir al concert dels Sopa de Cabra el divendres a la nit a Barcelona. Concert que em va emocionar molt i que em va fer tornar a l’adolescència durant quasi tres hores.

L’inici de la cursa puntual, a les 10 hores, amb una temperatura força elevada Per davant un circuit de 10 km força exigent amb diferents desnivells, per la qual cosa des d’un inici em plantejo la cursa com una festa i amb l’únic objectiu d’intentar millorar el temps de l’edició del 2010 que va  ser  superior als cinquanta-un minuts .

Durant els primers tres quilometres em trobo força bé, tot i tenir una petita molèstia al bessó de la cama dreta.

A mesura que va avançant la cursa les sensacions són positives fins arribar al primer desnivell de la cursa, on la calor comença a fer efecte. Primer avituallament...una mica d’aigua per a refrescar i hidratar el cos és imprescindible.

La cursa avança i després de vorejar la vila per diferents camins s’observa a la llunyania el municipi de Térmens, la qual cosa fa pujar els ànims. En aquests darrers quilometres observes alguns corredors als que les diferents pujades i la calor han fet efecte i han continuat caminant.

Abans d’entrar al poble, a dos quilometres de la meta la última pujada i el segon avituallament, el que s’agraeix moltíssim per afrontar la recta final.

Força cansat a la llunyania puc veure la línia de meta, però sorpresa ... uns metres abans veig a la meva dona i als meus nens, que no estava previst que vinguessin, i una vegada més em sorprenen i allà estan per a donar-me la última empenta.

Els últims metres fins i tot em trobo amb una mica de forces per a fer un esprint amb un company de cursa.....al final objectiu complert milloro la marca de l’any passat, 49’ 37’’, que no ens enganyem, tot i no ser un gran temps, per a mi significa molt.

La valoració de la cursa és molt positiva, l’organització excel·lent. Com a única crítica negativa però constructiva, apuntaria l’hora de sortida, ja que crec s’hauria d’avançar a les 9 o 9:30 per no patir tant la calor.

En definitiva avui Diada Nacional de Catalunya, em posat el nostre grà de sorra en aquesta celebració, fent els que més ens agrada."

SALUT I A CÓRRER !!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada