Translate

dimecres, 7 de març del 2012

Coneguem més a ........

Avui respondrà les preguntes la Imma Llohan.Ben aviat podrem tornar a tenir a la Imma corrent entre nosaltres , cosa que ens fa molt contents.Gràcies Imma per compartir-ho amb nosaltres.





Hola Runners!!!
 
Abans que res felicitar als companys que han tingut aquesta 
iniciativa, i que han dedicat i dediquen hores, esforç i il.lusió
perquè aquest bloc funcioni i molt bé per cert! 
 
Perquè córrer?
 
Per molts motius; primer perquè m'encanta i no m'imagino la vida
sense poder-ho fer.Quan surto a córrer em retrobo amb mi mateixa,
desconecto de les cabòries del dia a dia i em sento molt bé; 
a més per temes obvis de salut, millores el teu sistema 
cardiovascular.
 
Des de quan? 
 
Buff! fa molt. Quan era petita anava als crosos dels poblets; 
qui no recorda el cros de Pont de Suert?, que sempre feia un 
fred que pelava i el circuit estava ple de tifes de vaca!! També 
recordo amb molta estima les olimpiades de Pobla; hi anavem amb 
tanta il.lusió i ens ho passavem tant bé!Quan ja estava a l'Institut
vaig tenir la sort de conèixer al Josep Admella i ell em va animar
a sortir a córrer amb ell, Felip i Xolillo. Al poc temps ja vaig 
fer la meva primera mitja marató, tenia 17 anys. Des d'aleshores no 
ho he deixat. He tingut èpoques que he estat més parada com ara
que acabo de ser mare per segona vegada i encara no puc córrer.
 
Primera cursa? 
 
Va ser la Mitja Marató d'Igualada i era al 1993, tenia 17 anys! 
Què jove! Ara en tinc 36.
 
Quantes n'has fet? 
 
No ho sé, tampoc no moltes, perquè hi ha èpoques que només córro 
i no faig curses.
Curses de 10 Km n'he fet moltes, mitges potser 15 i 3 maratons.
 
Quina t'agradaria fer que no hagis fet? 
 
Especialment la Marató de NY. Penso que tot maratonià hauria 
de viure aquesta experiència algun cop en la seva vida, diuen 
que l'ambient és únic!!
 
T'agrada planificar o entrenes al teu aire? 
 
Normalment vaig al meu aire, però quan he volgut fer una marató 
o millorar temps ho he fet planificant. 
 
Alguna anécdota a les curses? 
 
No en recordo cap significant.
 
Zona d'entrenament? Quants dies? 
 
Quan corro per Bcn vaig a molts llocs: can Dragó, carretera de 
les aigües, platja i zona forum. Quan corro per Tremp el camí
de les gesseres i dels capellans entre d'altres. Ara mateix no
corro res perquè no puc, però en breu aspiro a poder córrer 2 o 
3 cops per setmana.
 
Córrer amb música o sense? 
 
Si vaig sóla a vegades en porto. Si vaig amb companyia no, perquè 
sempre anem xarrant.
 
Sola o acompanyada? 
 
Prefereixo acompanyada, primer perquè t'esforces més i t'obligues 
quan tens mandra, i segon perquè el temps se't passa més ràpid,
és com més fàcil córrer acompanyat.
 
Muntanya o asfalt? 
 
Muntanya sense dubtar, però vivint a Barcelona és complicat no 
fer asfalt.
 
Fred o calor? 
 
Millor fred, però ideal primavera o tardor.
 
Tipus de keds? 
 
Després de probar moltes marques, sóc fan de les ASICS. 
Ara mateix uso ASICS cumulus per asfalt i unes VASQUE per 
muntanya.
 
Aguna mania? 
 
Sóc molt maniàtica amb els mitjons. Com tinc uns peus una 
mica rarets em costa molt trobar mitjons que compleixin les meves
necessitats i per això en tinc molts. No sé si és una mania, però 
sempre he de córrer amb el cabell molt recullit, em molesten els 
metxons per la cara, i sobretot amb ulleres de sol, no suporto 
el sol de cara.
 
Algun idol de l'adletisme o esport? 
 
Cap especialment. Admiro a la Paula Radcliffe perquè és de 
les poques blanques que han fet record del món de marató femení 
i que no és xinesa ni de color.
 
Les meves marques són? 
 
- 10 km 42'
- Mitja marató 1h 39`.
- Marató 3h 31'.
 
Fins aviat RUNNERS!!
 

2 comentaris:

  1. Imma, espero correr aviat al teu costat tot esbafegant... amb el RAul també!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies crack!! Ja veig que has recuperat els keds!!! I amb molta empenta per cert!!
      Una abraçada

      Elimina