Translate

dijous, 12 de juliol del 2012

Coneguem més a .........

Avui coneixerem una mica més a l'Antoni Sanchez.Gràcies Antoni per compartir-ho amb nosaltres!!







- Quan fa que corres?

La veritat es que he tingut dos èpoques, quan tenia 20 o 21 anys vaig estar uns tres anys corrent i ara farà dos anys vaig tornar a començar. (D’una forma constant es clar).



- Primera cursa?

Doncs, no ho recordo molt bé, però crec que si no va ser la mitja de Granollers va ser la que més vaig gaudir.



- Quantes n’has fet?

No tinc ni idea, quan era més jove vaig fer moltes mitjes, però enganyaria si digués un número, i aquests últims anys unes quinze o vint (entre 10 Km. , mitjes de muntanya, i maratons de muntanya).



- Quina t’agradaria fer i no has fet?

La veritat es que cap i totes, obviament les més famoses sempre tiren més, però si es amb companyia i bon ambient qualsevol.



- T’agrada planificar els entrenaments o vas al teu aire?

Sóc un desastre, vaig per sensacions. Sempre que he volgut seguir un pla d’entrenament no he durat ni la primera setmana. Vaig al meu aire totalment, es més, algun dia que he sortit convençut de fer una cosa m’he trobat amb algun runner i no ho he fet per anar amb ell.



- Alguna anècdota a les curses?

Les típiques d’anar amb els amics, però cap de rellevant.



- Zona d’entrenaments i quants dies?

Per desgràcia la major part dels meus entrenaments son pels carrers de Tremp, ja que l’hivern es molt llarg i surto a córrer a les 20:30 o 21:00 hores i es fosc i per cert, amb  molt fred, però les tasques familiars són el primer. Després quan ja hi ha més llum del dia al pla de Palau, Claret, Antenes, Les llesseres, Sant Sebastià... on sigui que hagi camins.



- Còrrer amb música o sense?

Indubtablement sense, mai he anat amb música.



- Córrer sol o acompanyat?

Si fos per mi, sempre acompanyat. Però per desgràcia no pot ser. Els dies que surto amb els amics (Nacho, Jordi Badia, Adolf, Xavi, Segi, Txiki, Angel .... amb els que em trobi) sempre es millor.



- Muntanya o asfalt?

Muntanya, les vistes, els camins...el patiment.... l’asfalt em deixa les cames molt carregades i sobretot si faig molts quilòmetres.



- Tipus de Ked’s?

Abans només ASICS, ara  ASICS o NIKE. No surto (de moment) d’aquestes marques.



- Alguna mania?

No, que jo sigui conscient.



- Algun idol en aquest esport o en altres?

Si, molts, però a part dels comuns, Kilian, Amstrong, Magic, Jordan,  Messi ...(els que es guanyen millor o pitjor la vida amb l’esport), a tots aquells i aquelles que fan esport per que els agrada i a canvi de sentir-se satisfets. Aquests últims si que són veritables idols.



Bé, aprofito per saludar al Sergi i agrair-li la tasca realitzada, i per haver-nos unit a tots en la nostra afició. SALUT!!!!!


1 comentari:

  1. Gracias Antonio!
    Gran persona, mejor amigo.... Para mi un HERMANO!
    Un abrazo fuerte!
    Nacho

    ResponElimina