Translate

dijous, 16 de febrer del 2012

Coneguem més a ..........


 Avui coneixerem al Miquel Seseras.Un dels nostres companys de Barcelona que hem tigut la sort de coneixer gràcies a això del running!!El Miquel comença a ser  un habitual de les curses , i ben aviat debutarà en la distància de la marató.Gràcies Miquel per compartir-ho amb nosaltres!


Bon dia a tots TREMP RUNNERS


Em dic Miquel Seseras i soc empleat de banca desde fa 24 anys i nomes en tinc 42…buff mes de mitja vida al banc.Tinc dos fills L’Adrià de 8 anys (fa 9 en breu) i l’Anna de 7 anys que es porten 19 mesos i un curs de diferencia.Estica casat desde fa 10 anys amb la Lidia que te la mateixa edat que jo desde l’any 2000 (ja fa 11 anys).Soc un dels “pixapins” que fa uns anys (concretament 8) vaig començar a venir al Pallars convidat per un amic de la terra i desde aleshores no conec altre racó millor per fugir que no sigui la caseta que ens fet al poble de CLAVEROL en el qual podem gaudir tota la familia d’alló que mes ens agrada:la natura en estat pur i practicar tot alló que es pot fer en ella senderisme,excursionisme,alpinisme,esqui,bolets (soc un fanàtic),riu,llac,etc…i una cosa molt important practicar el running per aquets indrets que trobo meravellossos.

PER QUE CORRER?

Es de les poques coses que em permet fer un reset cada vegada de tots els problemes  i tornar a començar i a part es un esport que pots practicar quan vols i on vols i la sensacio de llibertat i de satisfacció es indescriptible.

DESDE QUAN?

Vaig començar fa 5 anys però en serio fa tres anys.

PRIMERA CURSA?

El tema es curios perque sempre he fet molts esports variats i m’agrada molt practicar esport com padel,tenis,fronton,futbol sala,esqui,etc… i tenim uns amics que ja feia temps que em deien que m’apuntes a una cursa però jo donava llargues perque pensava que seria molt avorrit i no volia fins que un any la meva dona va agafar les meves dades i sense saber-ho em va apuntar a la “CURSA DE BOMBERS” de BCN i per nassos la vaig tenir que correr i el temps va ser discret perque em tenieu que haver vist correr amb bambes de tenis i pantalons de tenis i la samarreta de la cursa….QUINA FILA …i el temps va ser discret 57’ mes o menys.

QUANTES HAS FET?

Ara mateix jo crec que dec estar a prop de unes 60 o potser alguna mes tenin en compte que nomes fa tres anys que hi vaig en serio.

QUINA T’AGRADARIA FER QUE NO HAGIS FET I UN SOMNI COM A CORREDOR?

La veritat es que he anat per tot el teriitori català i espanyol a fer diferentes curses però ara tinc en ment aquest any es fer CAVALLS DE VENT i un Somni seria fer una ultra llarga pero potser no tan massificada com la UTMB m’han parlat d’una que es fa a Nova Zelanda que m’han dit que es espectacular.De totes formes pas a pas i cada cop anar marcant nous reptes.

T’AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE?

La veritat es que fins l’any passat anava al meu aire però veia que els resultats no arrivaven i aquest any m’he deixata aconsellar per un amic que havia sigut profesional (te 28’ en 10km i 1h5’ en mitja) i la veritat es que la millora ha estat TAN GRAN que ara vaig super planificat.

ALGUNA ANÉCDOTA A LES CURSES?

La veritat es que moltes pero cap digna de ser comentada.

ZONA ENTRENAMENT? QUANTS DIES?

Ara estic fent un entrenament mixte perque estic en plena temporada d’asfalt i estic sortint 4 cops per setmana.Dimarts farlet (3km + 40’ +  3km) per la platja,dimecres 17km de muntanya suau amb 500metres +,divendres series llargues o curtes depen,diumenge o cursa o tirada llarga de muntanya .Surten cada setmana uns 70km fixes i alguna vegada algun mes.

CORRER AMB MUSICA O SENSE?

Jo per poc que pugui sense.

SOL O ACOMPANYAT?

Quan faig el de qualitat sol i el rodatge acompanyat.

MUNTANYA O ASFALT?

Jo la veritat es que divideixo l’any en dues parts desembre,gener,febrer ,març i quelcom d’abril asfalt i despres tot muntanya.

FRED O CALOR?

Per mi sempre el fred.A la que la temperatura puja de 20 graus fer curses d’asfalt es terrible i s’em fa molt feixuc.

TIPUS DE KEDS?

Ho sento pels demes però jo soc un FANÀTIC DE ADIDAS

Entrenament asfalt ADIDAS SUPERNOVA GLIDE 3 O 4
Curses Asfalt ADIDAS RESPONSE CUSHION 20
Muntanya  ADIDAS RESPONSE TRAIL 18 I SUPERNOVA RIOT 3

ALGUNA MANIA?

Soc molt metodic el dia de les curses i el meu esmorzar es un platan,una gelatina i un suc.I sempre es igual

ALGUN IDOL DEL ATLETISME O ESPORT?

Sense dubte el kilian en seria un però n’hi ha molts a la sombra que fan una feina fosca al darrera que també son d’admirar.Tots sabem els sacrificis que s’han de fer per arrivar allà a on son tots ells.

LES MEVES MARQUES SON?

10 km 41’
mitja marato 1h30’44
i aquest any faré la meva primera marato a Paris (a veure si puc baixar de 3h30’)


UNA ABRAÇADA A TOTS ELS TREMP RUNNERS!!!!!!!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada