Translate

dimarts, 6 de desembre del 2011

Coneguem més a ....

Avui coneixerem una mica més a L'Oriol Altisent, conegut també com a Patxi.L'Oriol , poc a poc s'ha anat introduint al món del running fins a fer-sen un habitual , i els cants de sirena de la marató , ja comencen a trucar a la seva porta.








-PER QUE CORRER?
Aquesta es una pregunta que em faig en el quilòmetre 3-4 de totes les curses: Que faig aquí un diumenge al matí? Per que corro? Ho faig per que m’agrada l’esport i córrer em permet fer-ho amb llibertat d’horaris, sense dependre de ningú i un cop comences t’enganxes i ja no ho pots deixar.

-DES DE QUAN?
Vaig començar fa quatre anys.

-1A CURSA QUE VAS FER?
La primera cursa va ser la HumanRace, una cursa de 10 Km que va muntar Nike a Madrid. I vaig anar amb el Lluís Urrea, ens vam marcar l’objectiu de baixar de 50 minuts i ho vam aconseguir.

-QUANTES CURSES HAS FET I MARQUES?
He corregut unes 30 curses, ja no em caben a l’armari les samarretes que regalen. Les meves millors marques son 1 hora 42 minuts en una mitja i 44 minuts en 10 km.

-QUINA CURSA T'AGRADARIA FER QUE NO HAGUIS FET , O ALGUN SOMNI
COM A CORREDOR?
Com a objectiu a curt termini m’agradaria córrer una marató (ho intentaré al 2012) , i més endavant m’agradaria córrer alguna cursa de muntanya.

-ALGUNA ANECDOTA?
La primera cursa que vaig córrer era per la tarda i passava per la Casa de Campo de Madrid, i em va cridar l’atenció que estava ple de “dones que fumen i et tracten de tu”  animant als corredors de la cursa.

-ZONA D'ENTRENAMENT?
A Barcelona m’agrada córrer per Montjuic, la vista de Barcelona que hi ha desde el castell es espectacular. A Tremp acostumo a córrer pel camí dels cavalls.

-CORRER AMB MUSICA O SENSE?
Si vaig a entrenar sol o estic en una cursa prefereixo fer-ho amb música.

-SOL O ACOMPANYAT?
M’agrada córrer acompanyat però no sempre es possible. A part si vaig sol acostumo a córrer més lent.

-MUNTANYA O ASFALT?
Prefereixo muntanya , però a Barcelona no tinc alternativa.

-FRED O CALOR?
Em costa més sortir a córrer si fa fred, però un cop he començat prefereixo el fred a la calor.

 

-T'AGRADA PLANIFICAR ELS ENTRENOS , CURSES , ETC O AL TEU AIRE?
M’agrada planificar tant els entrenaments com les curses tot i que  no acostumo a complir mai el que tinc planificat.

-DIES QUE ACOSTUMES A ANAR A CORRER PER SETMANA?
Intento anar a córrer entre dos i tres dies per setmana, sense contar els dies de cursa.

-TIPUS DE KETS?
No em miro gaire això dels Keds, ara mateix corro amb unes Nike i no se ni el model que són.

-ALGUNA MANIA O SUPERSTICIÓ?
Cap relacionada amb correr.

-ALGUN IDOL D'ATLETISME O ESPORT?
Kiliam Jornet, en això dec coincidir amb molts membres del grup. Crec que es un atleta que no esta suficientment valorat en el mon de l’esport, ni a casa nostra, ni a la resta de l’estat.

Gràcies Oriol!!

2 comentaris:

  1. Oriol,
    per preparar la marató t'aniria bé fer algun pla d'entrenament... el pla no és per seguir-lo a rajatabla... cal tenir una guia per despres modificar en funcio del cansament, de les ganes de divertir-te... etc. Tenir un objectiu sempre ajuda a assolir-lo... esperem la teva crònica dels 42...

    ResponElimina
  2. Merci David,
    Ja tinc un pla d'entrenament el problema serà seguir-lo :)
    No se que em costarà més sí correr els 42 km o escriure la crònica.

    Oriol

    ResponElimina